Kahramanmaraş'ın tanıtımına kim katkı sağlıyorsa yanında olacağız

Fikir toplantılarına ev sahipliği yaparak, şehirde turizm ve gastronomi farkındalığı oluşturulduğunu belirten Otel Germanicia Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Gökhan Büyükdereli, “İcraatlarımızın meyvesini pandemiden sonra hep birlikte göreceğiz” dedi

Yayınlanma:
Güncelleme: 14 Ocak 2021 17:40
Kahramanmaraş'ın tanıtımına kim katkı sağlıyorsa yanında olacağız

Fikir toplantılarına ev sahipliği yaparak, şehirde turizm ve gastronomi farkındalığı oluşturulduğunu belirten Otel Germanicia Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Gökhan Büyükdereli, “İcraatlarımızın meyvesini pandemiden sonra hep birlikte göreceğiz” dedi.

Otel Germanicia Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Gökhan Büyükdereli 2020 yılını gazetemize değerlendirerek 2021 yılı öngörülerini anlattı. 2020 yılında dünyayı etkileyen pandemiden dolayı tüm ülkede sıkıntılar yaşandığına dikkat çeken Büyükdereli, “Seyahatlerin kısıtlanmasıyla en çok etkilenen sektörlerin başında turizm acentaları ve oteller oldu” dedi. Otel Germanicia’nında, seyahat kısıtlaması dönemlerinde tamamen, diğer günlerde de ciddi bir misafir kaybına uğradığını kaydeden Büyükdereli, “Şehrimizin artıları sayesinde tam bir bitiş yaşamadık. Tekstil ve mutfak eşyaları endüstrisi sayesinde küçükte olsa bir hareket sağladık. Buda iş yeri kapatmanın önüne geçti. Bu zor dönemlerde durmayarak geleceğe yatırım amaçlı faaliyetler yaparak şehrimizin tanıtımını sağladık otelimizin eksiklerini tamamlayarak pandemi sonrası için hazır olmalıydık öncelikle iş yerimize revize ederek geleceğe taşımış olduk” dedi.

POTANSİYELİ ARTIRMAK İÇİN MÜCADELE ETTİK

Büyükdereli konuşmasını şöyle sürdürdü: “Şehrimizde derneğimiz ve diğer STK’larla yada girişimcilerle şehrimiz adına üretim ve tanıtım odaklı faaliyetlerin bir çoğunda sponsorluk rehberlik ettik. Otel Germanicia olarak, açıldığımız günden bugüne sadece otelimizin doluluk oranı için değil şehirdeki turizm giriş çıkışını ve şehrin konaklamalı tur potansiyelini artırmak için mücadele ettik.

FARKINDALIK OLUŞTURDUK

2020 yılında da bu mücadelemizden vazgeçmeyeceğiz. Influencerların konaklamaları, tanıtım konusunda gastronomi sosyal ağlarla uğraşan, şehrin tanıtımına kim katma değer sağlıyorsa konaklama kahvaltı ve yemek desteği sunacağız. Fikir toplantılarına ev sahipliği yaparak, şehrimize yapılan şehir merkezi turları, tabiat, inanç turizmi rota çalışmasının öncülüğünü sağlayarak, şehirde turizm ve gastronomi farkındalığı oluşturduk. Bunun meyvelerini ise pandemiden hep birlikte göreceğiz.

ŞEHRİMİZ ADINA ÇALIŞACAĞIZ

Mesele birlikte akılcı ve geleceğe Işık tutacak projeler üreterek şehrimizin tekstil ,bakır çelik endüstrisi dışında turizminde bu üretenimin içeresindeki payını almaya çalışacağız. Yeni yılın sağlık ,mutluluk ve bereketli geçmesi dileğiyle Otel Germanicia olarak üreten katma değer büyütmeye çalışan herkesle beraber şehrimiz adına çalışmaya varız.”

5e5efb4f-e506-48f9-bce6-6521b121e341.jpg

İlgili Haberler
Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.